Nákupní řád
1 - Vyberte si produkt.
2 - V detailu nebo v boxu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit".
3 - Produkt se přesune do košíku. Zkontrolujte produkt a množství.
4 - Dále zvolte způsob dopravy a způsob platby. Budete seznámeni s cenami za tyto služby. V případě výběru platby bankovním převodem, se čeká na zaplacení platby.
5 - V následujicím kroku vyplňte své identifikační údaje a údaje, kam má být zásilka doručena.
6 - V posledním kroku dojde ke kompletní rekapitulaci Vaší objednávky. Dokončete objednávku.
Děkujeme Vám za nákup a přejeme pěkný den.
Vrácení zboží zákazníkem a reklamace
V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní využijte prosím náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz.
Standardní postup je následující:
- Vrácení zboží zákazníkem (do 14-ti dní)
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze.
Adresa centrálního skladu:
Gadgets House, s.r.o.
Do Čertous 2634/7
Logistický park P3,Hala H1-boční vchod č.6
PRAHA 20
193 00
- Reklamace
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému.
Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován
na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá
zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.